Anul 2015 celebreaza 80 de ani de cand Max Factor a deschis studioul de machiaj de la Hollywood, iar prima lui clienta a fost nimeni alta decat Norma Jean, care a iesit din acel studio sex-simbolul tuturor timpurilor cu un look de neegalat.
Cum spuneam lookul lui Marilyn Monroe cu buze rosii si ochii puternic conturati de eyeliner a devenit simbolul machiajului Glam imposibil de egalat. Rujul rosu inspirat de Marilyn este Ruby Tuesday si a ramas in portofoliul de produse iconice la Max Factor.
“Conform parerii expertilor in machiaj, trasaturile faciale ale lui Norma Jeane au fost scoase in evidenta si dramatizate prin machiaj. Tenul ei era perfect, forma ochilor alungita datorita modului ingenios de a folosi eyelinerul si buzele ei au fost accentuate cu o nuanta impunatoare de rosu, devenint focusul principal al intregului look. Datorita artei machiajului si a produselor potrivite, Max Factor ajuta femeile din ziua de azi sa isi identifice calitatile astfel incat sa poata atinge propria transformare gramouroasa ” – spune Path McGrath Max Factor Global Creative Design Director
Pentru ca este un an de sarbatoare pentru brandul Max Factor, este inceput de an si la inceputul fiecarui an noi, femeile vrem sa ne re-inventam Max Factor va lansa provocarea #GlamJan.
Prin aceasta provocare vom incuraja femeile din intreaga lume sa isi gaseasca propiul glam alter-ego si sa se transforme exact cum Norma Jeane a facut-o.
Ia spuneti, voi veti raspunde provocarii?
Pana data viitoare,
Kisses from Dana!
Sigur ca da,mai ales daca m-ar machia o profesonista ca tine <3 :-*
Oricand, cu drag!
cred ca este benefica colaborarea cu Marilyn
Si eu cred la fel 🙂