Astazi va vorbesc despre cardul “black” de la Sephora, care pentru mine este doar o mare si gogonata minciuna.
Inca de cand am auzit de acest card si de “beneficiile ” lui mi-am dorit sa il am, dar nu sunt genul sa cheltui sume asa mari prin Sephora… suma minima era (a ramas din cate stiu) 300 Ron. Machiaj nu prea imi cumpar de la ei pentru ca am in trusa de make-up artist branduri profesionale de tipul Make Up For Ever, MAC, Illamasqua, Atelier Paris, Numeric Proof… etc…etc.
Oricum, anul trecut ( parca, sper sa nu ma insel ) mi-am facut cadou de ziua mea un parfum si cu ocazia asta mi-am facut cardul… mare bucurie pe capul meu ca deja imi imaginam cum sunt invitata la lansari sau mai stiu eu ce alte minunatii din promisiunile celor de la Sephora.
Singurul cadou pe care l-am primit a fost cel de bun venit; un gel de dus, dar nici urma de alte cadouri sau surprize. Am facut foarte repede cele 650 p (numai parfumul achizitionat a fost aproape 500 Ron) si ma asteptam sa am reducere permanenta de 10%, dar in conditii scrie clar “la fiecare 650 de puncte’ ( asta in seamna ca de fiecare data cand tu cheltuiesti 650 Ron la ei primesti un voucer/oscior de 10% la o cumparatura viitoare cu conditia ca produsul sa nu fie deja in oferta), dar doamnele de la casa cand intrebi mai multe detalii nu iti specifica clar acest lucru si te lasa sa crezi ca reducerea va fi la fiecare cumparatura.
Buuuun, cei 10% sunt iarasi greu de “prins” caci eu a trebuit sa le scriu pe mail si abia apoi mi-au trimis prin SMS un mesaj cu codul de reducere.
Am dezbatut primele puncte in programul lor de “recompensare” a clientilor si iata mai jos restul de “avantaje”.
Reduceri si oferte
Cum spuneam mai sus eu nu am vazut asa ceva! Si nu am vazut nici “cadou de aniversare”
fie ca implinesc eu ani ori ca implineste cardul meu ani. Ce rost are sa imbatranim daca nu
cumparam de la Sephora ?!?!?!?!
Oferte personalizate si invitatii exclusive
caci 100 Ron ocazional nu inseamna ca esti client fidel
Informatii esentiale
exclusivitati si produse deactualitate…dar daca ai primit sms si nu ai profitat de ocazie nu vei mai
primi si altul, caci daca nu cumperi nu contezi
Am incercat sa explic cam tot ce nu ma multumeste pe mine referitor la faptul ca in calitate
de “posesor al cardului” si de ce nu, al unui blog de beauty, vreau sa fie respectate
promisiunile fata de mine. Ca sa vedeti cum trateaza cei de la Sephora lucrurile va dau
cateva citate din mailurile cu pricina, dar fara a fi expuse integral:
“Ultima dumneavoastr? cump?r?tur? a fost înregistrat? în Programul de Fidelitate Sephora
în data de 7 iunie 2012, iar ultima ofert? a fost trimis? prin SMS în data de 13 decembrie
2012.
Evident ca le-am raspuns sec “dap, eu asteptam ofertele voastre, iar voi asteptati sa mai cumpar
cate ceva daca imi doresc oferte”. Mi s-a raspuns evident ca acesta nu este singurul criteriu, dar
ca se tine cont de el … eu am inteles foarte clar mesajul inca de la inceput 🙂
Voi aveti card de la ei? Fata de voi si-au respectat promisiunile? Mailul trimis de ei vi se pare profesional?
Adica mai bine scrii fara diacritice decat sa te faci de rusine chiar asa, nu?
Pana data urmatoare,
Kisses from Dana!
Ce urat! Eu nu am card si nici nu sunt fan Sephora 🙂
Bine faci, Alina :). Nici eu nu sunt mare fan, dar m-am bucurat maxim ca voi fi si eu invitata la lansari sa scriu si eu pe blog despre asta, dar nah …
Eh, ei sunt foarte selectivi cu bloggeritele care participa la lansari, de unele nici n-am auzit … Dar ma rog, sa nu zica lumea ca strugurii sunt acrii, ca de aia nu mai pot eu de lansarile lor …
Super atitudine, Alina! Asa trebuie sa ii tratam si noi.. cu dosul 🙂
Si eu sunt f.nemultumita de acest card. Prefer sa cumpar de la Marionnaud. Bine, si acolo au un sistem de genul celui de la Sephora, numai ca la ei tre' sa cumperi de 500 lei, pentru care primesti un CEC in valoare de 25 lei, valabil un an de zile, pe care-l poti folosi la orice cumparatura (chiar daca e la oferta) + ca poti strange 100 de CEC-uri si le poti folosi pe toate pe un singur bon. In plus, la ei primesc frecvent cate un alt CEC in valoare de 30 lei, pe care-l pot folosi, de data asta, la achizitionarea de produse care nu sunt supuse unor reduceri/oferte.
Oricum, una peste alta, prefer sa fac cumparaturi de la ei, sa strang mai multe CEC-uri, si sa-mi cumpar la un moment dat ceva mai scump si sa beneficiez de o reducere substantiala, nu 10% amarati de la Sephora.
Interesant acest sistem. Ia ca ma duc si eu sa vad ce si cum!
Ana, mi-ai citit gandurile :). Nu am card Sephora, dar am cel de la Marionnaud si sunt multumita de el. Macar din cand in cand vad si eu ceva palpabil (cecuri de 25 de lei, 30 de lei) daca tot le las atatia bani. In plus, uneori am parte de reduceri pe baza cardului de fidelitate, ceea ce m-a ajutat de ziua prietenului meu deoarece asa i-am luat un parfum cu 25% mai ieftin. Si daca stau sa ma gandesc bine, datorita cecurilor am facut mai multe cumparaturi din impuls (yey pt Marionnaud, boo pt mine) deoarece ma gandeam ca daca tot am ceva reducere, de ce sa nu profit. Ultima achizitie a fost bronzerul de la The Balm de care sunt foarte incantata. Asa ca cel putin in tara noastra, din punctul de vedere al cardului de fidelitate Sephora a dat gres.
Si eu procedez asa foarte des… nu prea las promotiile sa treaca.
Eu am card si, asemeni tie, nu am vazut nicio invitatie la vreun eveniment ceea ce este pacat pentru ca ei asta promit. Magazinul in sine imi place dar lipsa lor de profesionalism lasa de dorit. Nu mi se pare ok nici treaba cu discountul, adica sa fim seriosi, trebuie sa cheltui 650 lei ca sa imi scada 20 lei dintr-o achizitie de 200 lei. Ar trebui sa avem constant un procent redus pe baza cardului si acesta sa creasca cu cat faci mai multe achizitii. Ar trebui sa fiu director de marketing sau ceva :)) Magazinul lor ar merge mult mai bine
D. asa este. Ma gandesc ca poate si daca reducerea de 10% ar fi fost macar in val de 65 Ron (10% din cei 650 cumparati) ar fi insemnat ceva, dar asa un 5-10-20 ron la 100 de ani nu este rezonabil. Shame in them!
Am unsingur ruj sephora si ala primit , nu am magazin in oras si nici online nu mi-am cumparat de la ei , Nu prea imi permit ,dar oricum din ce am citi urat din partea lor
Deci esti in siguranta 🙂
sa zicem :))
Am vazut pe facebook pe pagina lor multe persoane nemultumite ca nu au primit cadoul de ziua lor sau nu au primit reducerile promise cu cardul…eu personal nu calc prin sephora, nu sunt asa pasionata de produse high end sau daca asa le comanda de pe net, nu imi place sephora sau atitudinea multor vanzatoare
Nu am stat sa iau la puricat asta, dar daca pun link la ei pe wall … in cat timp credeti ca va disparea?
Chiar doream sa imi fac acest card insa.. mai bine ca ti-am citit postarea, e o pierdere totala de timp, bani si nervi! Neseriozitate din partea lor lucru la care sincer nu ma asteptam. Multumesc ca ai scris acest articol, asa vor vedea mai multi cam cum sta treaba cu promotiile acestea 🙂
Cardul este o promotie numai daca cumperi foarte des, altfel dap… pierdere de timp, nervi si bani!
cred ca nu am incercat pana acum nici un produs sephora :)) deci de card nu prea se spune problema 😀 nu de alta dar nu prea trec pe la ei prin magazine 😀
🙂
Eu nu am Sephora in oras, dar parca nici nu le-as intra in magazin, nu stiu de ce, imi par "fitosi". :))
Poate ca sunt!
Eu nu cumpar de la Sephora deoarece, sincer, au preturi exagerate.
Bine ca am citit asta, sa nu-mi vina vreo idee :))
Chiar daca ne ademenesc cu promotii tentante!
Buna tuturor,
Sunt de acord cu Ana. M-am gandit mai bine si Marionnaud ofera mult mai multe beneficii, plus ca nu e atata "fita" in magazinele lor.
Sephora m-a dezamagit teribil…va las sa va delectati cu ce mi-au raspuns ei la solicitarea mea de a primi cardul Sephora Black dupa 4 achizitii, mentionez ca am intrebat si in magazin si vanzatoarea mi-a raspuns foarte ofuscata ca se primeste doar reducerea de 10% la 650 de puncte acumulate, in niciun caz cardul Sephora Black dupa 4 achizitii. Si am facut ultima achizitie de ziua mea in speranta ca poate voi primi si un cadou aniversar :
"R?spundem mesajului dumneavoastr? din data de 12 Noiembrie 2013 in care solicitati informatii referitoare la primirea cardului Black si la oferta aniversara.Va confirmam ca ati devenit client Black in data de 13 Noiembrie 2013 si veti primi cardul definitiv prin posta, in 4-6 saptamani, impreuna cu reducerea de 10%.
Voucherul aniversar este trimis doar clientilor Black, iar data dumneavoastra de nastere (11/11/1987) este anterioara datei in care v-a fost trimis cardul definitiv (13/11/2013).
Veti primi cu siguranta oferta aniversara prin posta anul viitor."
Deci e clar:)
"
Pai la anu` sa mai cumperi si tu 🙂
Ha ha ha! Exact ieri am fost in Sephora din Afi si eram la cea de-a doua achizitie cu cardul white, cele doua insumand 750 lei, deci imi cer si eu dreptul de black si… surpriza, acelasi raspuns ca la tine, doar de voucherul de 10%. Le dau un mail clar, cat despre cadoul de bun-venit abea l-am primit, cica trebuia sa am la mine cartonul pe care fusese liptit cardul white, in baza aceluia statea sticla prafuita de oja pe care in final am primito!!!
deci verdict clar! Se comporta naspa cu toti clientii 🙂
Eu am card Sephora de cativa ani si ocazional il si folosesc, in principal pentru parfumuri. Pe langa reducerea de 10% despre care s-a tot discutat, mai exista si asa-numitele 'vanzari private' (de cateva ori pe an), de care esti anuntat prin posta si care iti ofera o reducere de 20%. De asemenea, cand Givenchy lanseaza un nou produs, primesc invitatie sa vizitez Sephora pentru a primi o mostra; in plus, la achizitionarea respectivului produs sau a unui parfum (nu-mi amintesc detalii, dar stiu ca sunt cumva trei trepte de achizitie, cu unul, doua sau trei produse Givenchy), primesc mini-truse cu diverse produse tot de la Givenchy (cred ca astea sunt 'lansarile' mentionate de ei). A, si de 1 martie, Craciun si alte asemenea ocazii, primesc prin posta voucher de reducere 15%. I'm not saying I'm blown away by all this, but it IS something.
Cat despre nemultumiri, nici eu n-am primit vreodata cadou la aniversare (de fapt, tocmai le-am scris pe tema asta)
Sa ne spui cum se rezolva 🙂
Hmmm, doar eu sunt multumita de cardul Sephora? Recunosc ca imi cumpar numai cand au discount de 20%, in cadrul vanzarilor private, dar tot timpul au fost amabili. Am primit diverse mostre de parfumuri si creme, cadouri la simpla vizita si cadouri de ziua mea. Anul trecut am primit un set cu miniglosuri si anul aceste 3 mini farduri naturale. In plus, anul acesta m-am ales si cu o mini mascara de la Clinique, biste mostre de ser de la Givenchi, o mostra de blush marca proprie si vreo 6 mostre de parfum. Daca mergi in magazin si ceri o mostra dintr-un parfum si nu au pe stoc, iti umplu fetele de la casa 1-2 mostre. Si de Marionaud am fost incantata, mi-am luat Mary Lou Manizer de la ei si vreo 2 pensule si imediat mi-au facut card si mi-au oferit 10% discount plus niste puncte pe un cartonas. In Afi sunt 3 magazine cu acelasi profil si cred ca proaspata concurenta ii obliga sa fie mai simpatici.
In astia doi ani s-a schimbat situatia. Asa este, au devenit mai ok. Si eu am primit de la ei anul trecut glossurile si anul asta fardurile, deci este ok.
Dar atunci zau ca erau sub orice critica. Prea multe mostre tot nu am, dar macar asa s-au tinut de cuvant cat de cat.