Procter &Gamble Romania lanseaza in luna mai campania
“Increzatoare din cap pana-n picioare”, prin care doreste sa incurajeze femeile
sa se bucure de frumusetea lor. Impreuna cu talentatul designer AlexandruNimurad, P&G a creat pentru aceasta
campanie o serie de tricouri statement,
cu mesaje personalizate, care incurajeaza femeile sa poarte cu mandrie cel mai frumos
accesoriu – increderea in sine.
“Increzatoare din cap pana-n picioare”, prin care doreste sa incurajeze femeile
sa se bucure de frumusetea lor. Impreuna cu talentatul designer AlexandruNimurad, P&G a creat pentru aceasta
campanie o serie de tricouri statement,
cu mesaje personalizate, care incurajeaza femeile sa poarte cu mandrie cel mai frumos
accesoriu – increderea in sine.
Alexandru Nimurad este designerul roman realizator al
proiectului “Untamed
Skin – The Romanian Blouse”, proiect castigator a trei premii Special Mention in cadrul
festivalului London Fashion Week
2015, pentru categoriile Best Designer,
Best Exhibition, Best Curator.
proiectului “Untamed
Skin – The Romanian Blouse”, proiect castigator a trei premii Special Mention in cadrul
festivalului London Fashion Week
2015, pentru categoriile Best Designer,
Best Exhibition, Best Curator.
Campania se va desfasura in perioada 20 mai – 31 iulie in
toate hypermarketurile Cora din Romania,
care devin Zona de Incredere, pe intreaga
perioada a campaniei. Astfel, pentru orice achizitie de produse selectate, cu o
valoare totala de 29 RON, clientii vor primi automat un produs P&G cadou.
Pentru achiziţiile care depasesc 55 RON, fiecare client va primi cadou un
tricou semnat de designerul Alexandru Nimurad.
toate hypermarketurile Cora din Romania,
care devin Zona de Incredere, pe intreaga
perioada a campaniei. Astfel, pentru orice achizitie de produse selectate, cu o
valoare totala de 29 RON, clientii vor primi automat un produs P&G cadou.
Pentru achiziţiile care depasesc 55 RON, fiecare client va primi cadou un
tricou semnat de designerul Alexandru Nimurad.
Brandurile P&G incluse in campanie fac parte din gama
de ingrijire personala:
de ingrijire personala:
·
Ingrijire feminina: Always
Night si Always SuperPlus
Ingrijire feminina: Always
Night si Always SuperPlus
·
Ingrijirea parului:
Head & Shoulders, Pantene, Wellaton, Wellaflex
Ingrijirea parului:
Head & Shoulders, Pantene, Wellaton, Wellaflex
·
Ingrijire orala: Oral-B
Power, Blend-A-Med Clinic Line, Blend-A-Med 3D White Luxe
Ingrijire orala: Oral-B
Power, Blend-A-Med Clinic Line, Blend-A-Med 3D White Luxe
·
Frumusete: Venus
Systems
Frumusete: Venus
Systems
Astfel, sub sloganul “Increzatoare din cap pana-n
picioare”, P&G incurajeaza clientii sa incerce produsele sale de beauty,
care ofera performante superioare si asigura de la prima utilizare rezultate suprinzatoare,
oferind mai multa incredere femeilor din Romania.
picioare”, P&G incurajeaza clientii sa incerce produsele sale de beauty,
care ofera performante superioare si asigura de la prima utilizare rezultate suprinzatoare,
oferind mai multa incredere femeilor din Romania.
Regulamentul complet al campaniei poate fi consultat aici.
Pana data viitoare,
Kisses from Dana!
Yt: https://www.youtube.com/ utilizator / GramuDaniela
Twitter:: @DanaStancuMUA
Pinterest: http:. // www.pinterest.com/danielastancuex/
Instagram: http:. // Instagram .com / danamakeupro
Foarte putine femei se simt bine in pielea lor asa ca mi se pare minunat initiativa aceasta <3 kiss
Si mie mi se pare o initiativa foarte misto. Plus ca tricourile cu mesaje chiar sunt in trend 😉