Anul 2015 a fost cu sigurata unul foarte un pentru Gerovital. Eu i-am simtit mai prezent atat in mediul online cat si din punct de vedere a evolutiei. Anul asta au lansat cateva game dementiale, iar gama Hapyness a fost un real succes. Nu de mult au lansat o gama intreaga de produse destinate parului sau primul antiperspirant cu acid hialuronic. Mai adaug ca fiolele cu acid hialuronic sunt preferatele romancelor. Este clar ca de acum inainte Gerovital ridica stacheta de valoare si ma bucur tare mult ca voi veti gasi o gramada de informatii despre ei, chiar aici pe blog.
Gama Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan a castigat premiul pentru cel mai bun produs nou de ingrijire personala lansat in anul 2015. Performanta companiei Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a fost anuntata in cadrul Premiilor Piata, competitie anuala a industriei bunurilor de larg consum, si a fost recunoscuta pe baza voturilor incrucisate: retailerii (marile retele internationale si comerciantii independenti) au votat pentru candidaturile depuse de producatori si distribuitori, iar acestia au votat candidaturile retailerilor. Categoria de ingrijire personala a numarat cele mai multe inscrieri dintre toate sectiunile competitiei, si anume 30 de candidaturi.
Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima linie de dermatocosmetice din portofoliul Farmec si cuprinde 22 de produse, create in colaborare cu specialisti din domeniul sanatatii pentru a raspunde diferitelor nevoi si sensibilitati ale pielii si parului. Produsele gamei contin ingrediente active performante, avand formule hipoalergenice, testate sub control dermatologic, fara parabeni sau alte substante sensibilizante.
”Acest premiu ne onoreaza si ne bucura deoarece recompenseaza inovatia Gerovital, un brand 100% romanesc si un produs lider de piata. Reusita este cu atat mai importanta pentru noi cu cat Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan este prima gama de produse dermatocosmetice din portofoliul nostru, reprezentand practic intrarea companiei pe o piata extrem de competitiva si exigenta. Faptul ca un brand romanesc a cucerit trofeul de cel mai bun produs nou ne da energie sa muncim in continuare cu pasiune si daruire si sa ne pastram pozitia de lider”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.
Felicitari!
AM avut doua produse de la acest brand si din gama asta de dermatocosmetice, pe care mi-am dorit sa le incerc. Am scris pe blog – devenisera preferate.
Si mai apar produse in gama 🙂
mersi pentru prezentare! nu am folosit
Eu am folosit ceva produse din gama asta si chiar sunt altceva. Te pup